AccueilAccueil  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez | 

Theo ☞ i shot for the sky, i'm stuck on the ground, so why do i try i know i'm gonna fall down.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage

➹ What make you think ?
★ SETTLED SINCE : 22/05/2012
★ MESSAGES : 82

─ TELL US ALL : it was like a time bomb, set into motion. we knew that we were destined to explode, and if i had to pull you out of the wreckage. you know I'm never gonna let you go. we’re like a time bomb. gonna lose it, let's defuse it, baby, we’re like a time bomb.but i need it. wouldn't have it any other way
─ pix : it was like a time bomb

☇ DISCLAIMER : © pand'art. jukebox.

● ALWAYS MORE ●
In your Heart: charlie ♥
ϟ carnet d'amis: :

MessageSujet: Re: Theo ☞ i shot for the sky, i'm stuck on the ground, so why do i try i know i'm gonna fall down.   10th Juillet 2012, 9:24 am

hey'p =°
tu avais posté dans ma fiche sans jamais répondre (x
alors je viens réclamer le lien ici =°

— — — — F o r e v e r ♧ Y o u n g — — — —

if you say this is pop, to be singing to a tune with a rhythm like this, would it be so unpopular for a singer like me to be bringing up the fact that we're all gonna go ? some people swear, they say they know where. for me it's a mystery. but which ever way you see it
you have to admit it and live it and live it.

redsky
Revenir en haut Aller en bas

† THEODORA“ il est grand temps de rallumer les étoiles „

➹ What make you think ?
★ SETTLED SINCE : 15/08/2010
★ MESSAGES : 1247

─ pix :

☇ DISCLAIMER : croco & tumblr

† THEODORA

● ALWAYS MORE ●
In your Heart:

MessageSujet: Re: Theo ☞ i shot for the sky, i'm stuck on the ground, so why do i try i know i'm gonna fall down.   11th Juillet 2012, 4:11 pm

skye → oui, c'est bien ça (a)

morue → ah oui, c'est vrai What a Face beeeeeeeh, theo est une jeune innocente, tu vois quoi comme lien avec elle ? (a) *paff*

my little stranger. « Yes, he caught my eye, As I walked on by. he could see from my face that I was, flying high. and i don't think that I'll see him again but we shared a moment that will last till the end. you're beautiful, you're beautiful, you're beautiful, it's true, i saw your face in a crowded place, and i don't know what to do. 'cause I'll never be with you. - RAIN BIRD »

➹ What make you think ?
★ SETTLED SINCE : 22/05/2012
★ MESSAGES : 82

─ TELL US ALL : it was like a time bomb, set into motion. we knew that we were destined to explode, and if i had to pull you out of the wreckage. you know I'm never gonna let you go. we’re like a time bomb. gonna lose it, let's defuse it, baby, we’re like a time bomb.but i need it. wouldn't have it any other way
─ pix : it was like a time bomb

☇ DISCLAIMER : © pand'art. jukebox.

● ALWAYS MORE ●
In your Heart: charlie ♥

MessageSujet: Re: Theo ☞ i shot for the sky, i'm stuck on the ground, so why do i try i know i'm gonna fall down.   11th Juillet 2012, 5:54 pm

bah c'est plutôt à toi de me dire ce que tu verrais (a)
Samuel est muet par traumatisme, archer dans le cirque depuis près de 10 ans, et très très attiré par Charlie. Donc... Théo aurait une réaction précise ? x)

if you say this is pop, to be singing to a tune with a rhythm like this, would it be so unpopular for a singer like me to be bringing up the fact that we're all gonna go ? some people swear, they say they know where. for me it's a mystery. but which ever way you see it
you have to admit it and live it and live it.

redsky

➹ What make you think ?
★ SETTLED SINCE : 25/05/2012
★ MESSAGES : 77

─ pix :

☇ DISCLAIMER : (jimmy) bazzart / tumblr

MessageSujet: Re: Theo ☞ i shot for the sky, i'm stuck on the ground, so why do i try i know i'm gonna fall down.   11th Juillet 2012, 9:58 pm

D'accord x) Bon ben dans ce cas je t'ajoute bientôt ~

L. SKYE KORHONEN ♕

La ville dort si silencieusement, j'aimerais pouvoir en dire autant pour moi mais je me trouve dans cette rue en cul de sac, à continuer de chercher un tunnel en dessous de cette vérité amère ou un pont invisible où je n'échouerais pas. Et je ne sais pas à quel point je continuerai à te laisser me démêler parce que plus tu en apprends plus on partage. On appartenait chacun à des mondes à part et tu vois que c'était tellement plus facile de l'être.☄️ RedSky

☇ Contenu sponsorisé

➹ What make you think ?

MessageSujet: Re: Theo ☞ i shot for the sky, i'm stuck on the ground, so why do i try i know i'm gonna fall down.   

Theo ☞ i shot for the sky, i'm stuck on the ground, so why do i try i know i'm gonna fall down.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2